svētdiena, 2013. gada 23. jūnijs

Saulgrieži,Līgo un Līgas kāju siltumam!


 Saulgrieži pie jūras ar mīļo vecākā brāļa ģimeni.Paldies par uzaicinājumu.Pavadījām saulīti gulēt, laidām puķes jūrā...Gaidījām arī saulītes mosšanos, taču sagaidījām lielus negaisus...Mana mazā peciņa turēja līdzi lielajiem brāļiem un māsīcām ar brālēnu!

 Palaidām gaisā savu saulīti...Tā nu iesākām Saulkrastos, bet līgojām Tukumā.
 Lai Līgai siltas kājas, uzadījās mazas čībiņas.Siltums arī no krāsas.

 Līgo  vakaram visiem pa vainagam...
 Fantastiki magoņu un rudzupuķu lauki pa ceļam uz Liepājas šosejas...
 Sen nebaudīti gardumi no jaunāko brāļu rokām.

 Ļoti dziesmām piepildīta svinēšana.Tomēr jauki, kad bērni māk arī līgot!Tik jauki un ģimeniski svētki sen nebija piedzīvoti!Izdevās būt kopā ar visām manu trīs brāļu ģimenēm un vecākiem!Ai, paldies par šo jauko svinēšanu!





4 komentāri:

  1. ĻOTI SKAISTAS BILDES!
    Mani iespaidoja magoņu vainags! būs jāiekāp mašīnā un jāpameklē tie rudzpuķu un magoņu lauki!...

    AtbildētDzēst
  2. Jā, tās ir pasakainas izjūtas- līgot kopā ar saviem visvisvis... Mums arī šogad rudzupuķu gads vainagos un vāzēs :)

    AtbildētDzēst
  3. Jaukas bildes.Man,savukārt,iepatikās Līgas čībiņas un par skaistajām magonēm,un rudzupuķēm neko nesaku,jo tās es vienkārši dievinu :) .

    AtbildētDzēst
  4. Jauka līgošana bijusi! Es arī līgoju Tukumā, Tukuma rajonā un tad Rīgā. :)

    AtbildētDzēst