otrdiena, 2013. gada 11. jūnijs

Dabas krāšņums un pārsteigumi...

 Mani musturojumi...puķes un klucīši...Ziedi šogad nozied fantastikā ātrumā, kas paliks uz Līgošanu nezinu...Vakar apēdām pirmās zemenes no pašu dārza.Meitiņa teica , lai salasu vēl un atteicās saprast, ka vairāk nav!Man gan jāsaka, ka atkal slimojam.Vai tad tiešām arī vasarā tie vīrusi neapstāsies!Ceru, ka uzņemsim vitamīnus, sauli un vairs neslimosim!



 Nu jau tie , kas uzturās pie manis un ir manis darinātie ,lēnām plok, bet baltā kaudzīte aug augumā!Fantastiks gaidību brīdis.Man palicis sadarināt kādus pārdesmit gabaliņus un varēšu tikkai priecāties par saņemtajiem!
 Vakardienas skaistā varavīksne...
 Un pludmales pārsteigums....Šitos ieraugot ,mans meituks visu laiku pavadīja stāvot uz sedziņas un ik pa laikam spiedzot...

Bet arī tajā ir kāds prieks!Lai Jums šodien jauka diena!

3 komentāri:

  1. Man ļoti patīk tas it kā diagonālais adījums (nezinu, kā to lai nosauc pareizi)! Visas smukas bildes! :)

    AtbildētDzēst
  2. Pēdējā maijvaboļu bilde ar pārīti, kur lielais vabolis mazo stumj uz mājām, ir laba. :D

    AtbildētDzēst