pirmdiena, 2020. gada 24. augusts

Un tomēr es te vēl esmu....

 Sveiki! Tik sen te neesmu rakstījusi... Bet visu laiku par to atceros.... Jā tagad laika lieliem adīkļiem maz, tomēr daru to ar lielu baudu. Tagad paraudziņi... daudz paraudziņu... Daudz jauna sev un citiem... Man patīk. Karantīna salika visu rāmīšos, izšķīdināja nesvarīgo... Lika apstāties padomāt...

Turpināju vadīt nodarbības arī "onlain" vidē, kas īslaicīgi bija pat ar plus zīmi. Sapratu, tas nav mans formāts, man vajag dzīvu cilvēku, viņa rokas... bet esmu pateicīga par pieredzi!
Karantīnas čības...
Paraugam adīti cimdi.
Un te taureņu uzlidojums...Tas man patika... Drusku deva atkal enerģiju izturēt...Izsludināju spēli savā FB lapā un adījām "uz dullo"! Vairāk darbiņi apskatāmi tur https://www.facebook.com/BienesPavediens/photos/a.112027720197476/245963196803927/



Tas īsumā par pavasari...



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru