svētdiena, 2013. gada 26. maijs

Tātad pavasaris....

 Pavasaris jau pilnā plaukumā, šķiet šogad zied viss reizē, paķerot līdzi jau vasaras daļu!Ļoti izteikti viss smaržo pēc visa!Mums dārzā bija atlidojis pupuķis.Reti skaists putns!Laikam atvilinājām ar jauno zālāju!Vēl jo projām klučojos, bet nu jau cenšos arī piesēst pie kāda lieldarba, tā teikt , mazinu dziju krājumus, kurus gan papildinu vēl arvien čakli....



 Tādi mūsu mājās izskatās logi, tie nav aizkari!Un iemesls ir pavisam vienkāršs - zied priedes.Šogad pirmo gadu, kopš te dzīvojam gaidu , kad priedes pārziedēs un tad tīrīšu logus.Parasti pasteidzos un darbu jādara vēlreiz!Laikam ar gadiem kļūstu prātīgāka...
Jaunais zālājs jau zeļ'
Maijpuķes ir manas mīļākās puķes un mani baltās faktūrsegas gabaliņi arvien vairāk krājas kaudzītē...
 Pie mums dzīvo redīs peles...Lai arī Jums jauka nedēļa!


5 komentāri:

  1. Man ļoti patīk dzeltenais musturklucis!
    Un logi-man arī bija tādi-es pat nobijos-vai esmu aizmirsusi divus gadus to nomazgāt? Tas laikam tapēc, ka šopavasar maz bija lietus? Nu beidzot tie putekšņi dzeltenojas peļķēs un gaiss kluvis svaigāks!

    AtbildētDzēst
  2. Redīspelēm rozīņu deguni? :D
    Man gan dikti patīk kā zied priedes. Tad speciāli staigāju gar savējām ar izkārtu mēli, jo garšo lidojošais dzeltenums. ;)
    Lai labi adās!

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Oi, nebiju iedomājusies palaizīt....Man tā labuma, ka zaļš!Sevišķi uz palodzēm!Pelēm rozīņdeguni, jo nebija pa rokai olīves!

      Dzēst
  3. Būs jauks zāliens! ;)
    Mani, savukārt, ieintriģēja pirmās bildes adījums ar pīnēm, skaisti toņi! Top kaut kas ļoti jauks. :)

    AtbildētDzēst
  4. Dzeltenais ir īsts medusklucis!

    AtbildētDzēst