trešdiena, 2012. gada 28. novembris

Ļoti žēl, bet fakts....

Nu tad arī es savu skaisto bilžu limitu esmu izsmēlusi...Ko darīt tālāk, lai varētu turpināt bloga dzīvi vēl nezinu...Ko darat Jūs?
Un tas brīdi, kad bija iekrājies tik daudz darbiņu....
Bet gribu izmantot iespēju vēl citiem pavēstīt par kādu ļoti jauku grāmatu "Laltvieša cimdi"prezentāciju.Man šī grāmata ļoti silda sirdi gan ar savu nosaukumu, gan formātu.Man liekas unikāls darbs!

9 komentāri:

  1. Es nemaz nezināju par tādu bilžu limitu. Ir limits uz bilžu skaitu vai kopējo izmēru? Ja izmērs pie vainas, tad tomēr iesaku vecākas bildes padzēst un nākotnē liekt mazāka izmēra.

    AtbildētDzēst
  2. Es visu laiku esmu bildes samazinājusi līdz izmēram kad lielākais ir 800. Līdz ar to man pēc 5 gadu blogošanas ir aizņemti tikai 6,7% no limita. Vienīgais ko iesaku, iet uz picasa webalbumu, skatīties vai dažas bildes nav ieliktas 2x un tās kas ir ļoti lielas, samazināt un likt atpakaļ. Vispār jau tas ir baigais čakars...bet neko citu nevaru ieteikt.

    AtbildētDzēst
  3. Ā, un viens ieteica interesantu izeju- uztaisīt sev citu google kontu, uzaicināt to savu otru kontu par otru bloga rakstītāju un rakstīt kā tas *alter ego* :) :)

    AtbildētDzēst
  4. man tieši Šī bēda ar tikko piemeklēja. divas dienas tīrīju bloga kontu no liekām bildēm, un dzēsu rakstus kas pēc manu skatījumu bija lieks. pārdomāju ko un kā rakstu tagad blogā. lieku mazāka izmēra (pēc pikseļiem) bildes utt.

    AtbildētDzēst
  5. Es visas bildes samazinu līdz 1200pix pa garāko malu un izmērā līdz 300kb.

    AtbildētDzēst
  6. Blogā lieku maza izmēra bildes. Pagaidām - problēmas vēl nav, t.i. 1 GB attēlu limits vēl nav sasniegts. Lasīju un citēju: '...pastāv iespēja izmantot ārējās saites. Respektīvi attēli tiek augšupielādēti uz citiem bezmaksas serveriem un pēc tam tikai atliek norādīt adresi līdz attēlam.' Piemēram, Google+.
    Bet man jautājums - kur var redzēt pašreiz aizņemto bilžu limitu?

    AtbildētDzēst
  7. nemaz nenojautu, ka blogpost apstāv bilžu limits, iespējams ir vērtsizmantot wordpress?

    AtbildētDzēst
  8. Man kā reiz stāv atvērts viens rakstiņš par šo tēmu - http://letalochka.blogspot.ru/2012/06/picasa.html#more - pati neesmu izlasījusi, jo vēl nav aktuāli :))), bet varbūt, ka tajā ir kas derīgs Tev.
    Cik zinu, ir arī citi veidi, kā automātiski visas picasa bildes var samazināt, par to lasīju ļoti sen un vienīgais, ko sapratu, bija tas, ka neko nesapratu :) - paskatīšos, varbūt izdodas atrast arī to senseno rakstu...

    AtbildētDzēst
  9. atradu - http://www-1.blogger4you.ru/2011/05/besplatnyj-blogger-zakonchilsya-posle.html

    AtbildētDzēst