otrdiena, 2012. gada 30. oktobris

Mani cimdiņi un lūgums palīdzēt!

 Te nu ir mani pirmie pašas sakombinētie cimdiņi.Es eglītes (vai arī meitenītes - tas atkarīgs no skatītāja) biju jau sen noskatījusi par labām esam, tad nu piekombinēju pārējo kompozīciju un kā mana meitiņa saka "TADAM": ievērtējiet!



 Un tagad par bēdīgo.Reiz iepirku linu ar fliteriem un mohēru lakatam...adīju, bet sanāca veste...Taču gribu jaku, bet...TRŪKST LINA AR FLITERIEM ....Pa veikaliem izmeklējos, vairs nav..., bet ir cerība,ka kādam palikusi pāri...Krāsa un kaut kādi kodi nav palikuši...Taču priecāšos kaut par baltu.Mohēra man ir palikusi - viena viņa piedurknēs neizskatās, doma ir kaut vai kombinēt ar citu krāsu, bet fliterlina.
  bilde ar toni....

Paldies, ka kaut vai jūti līdzi!

5 komentāri:

  1. cimdiņi ļoti skaisti - īpaši jau patīk, ka tie ir man mīļās krāsiņās :)))
    Par dziju šoreiz varu tik just līdzi, jo tādas manos krājumos nudien nav :( Lai izdodas atrast dzijas papildinājumu!

    AtbildētDzēst
  2. Ļoti skaisti cimdiņi, un tiešām jūtu līdzi... man bija sarkana mohēras dzija, no kuras mammai lakatu notamborēju, bet vai ar fliteriem, nezinu... un kas vispār ir fliteri??? atvainojos par nezināšanu...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies par labiem vārdiem!Fliteri ir pērlēm līdzīgi izstrādājumi tikkai ļoti plāni un viegli, viņi parasti zaigo greznos apģērbos!Precīzu formulējumu nezinu...

      Dzēst
    2. es zinu kam taads lins ir ļoti daudz!!!! Kristīne Baltājskalns - Jēkabsone, jeb Kay. Uzraksti viņai draugos, vai arī piezvani 27093883

      Dzēst