svētdiena, 2012. gada 19. februāris

Koptamborēju...

Vakar tomēr saņēmu spēkus un piedalījos koptamborēšanā pie Lindas.
 Te iesākums.Šoreiz Linda izmēģina ko jaunu, arī es centos tam pielāgoties...Tā kā es pārsvarā tikkai adu un tamborēšana man ir teiksim palīgs adījuma apdarē vai arī nelieli dariņi, tad nolēmu uztamborēt jaciņu.Kārdinājums bija jau sen...Kāda meitiņu māmiņa man iedeva savu meitu jaku, kura sākumā esot nēsāta kā meitelītis, tad jaciņa....Vilinoši!Tad nu ķēros vakar klāt un kur nu vēl vieglāk, ja ir jau paraugs priekšā!
 Tā lēnām starp mājas darbiem un bērnu niķiem...

 Tik tālu tiku līdz pati devos uz referendumu un tad jau vakars pie TV un datora.

 Te mazā jaunkundze uz mazu mirkli atļāva uzmērīt, bet visas plecu kustības liecina, ka mamma knapi paspēja noķert kadru, nākamajā jau jaka bija prom....


Tik daudz izdarīju vakar, kad pabeigšu nezinu, jo vakar vienkārši nevarēju nosēdēt neko nedarinot, bet tagad jāatpūtina rokas, kuras "nez kādēļ" tirpst...

10 comments:

  1. Glīša jaciņa..
    Mana lielākā dāma pat uzmērīties neļaujas.. :)

    AtbildētDzēst
  2. Čakli esi koptamborējusi! Līdz pabeigšanai liekas nemaz tik daudz vairs nav atlicis? Es metu vakar mieru ap divpadsmitiem, rokas vairs neklausīja.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies!Tikkai piedurknes un aizdare palikusi.Es vakar beidzu arī pēc divpadsmitiem, bet man ik pa laikam bija pauzes.Vakardienas secinājumi - tamborēt arī ir forši!!!

      Dzēst
  3. Ak, tad tomēr izdomāji piedalīties!... :c) Forši!
    Un izskatās, ka Tu tamborē tik pat ātri, kā adi. :cD

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Par šo pati pabrīnījos, jo gāja raiti.Laikam rakstiņš vainīgs!

      Dzēst
  4. Jauka jaciņa! Es pēc ļoti līdzīga principa savai meitenei kleitiņu esmu iztamborējusi.

    AtbildētDzēst
  5. Jauka jaciņa meitiņai... un tev labi padodas tamborēšana tāpat kā adīšana...

    AtbildētDzēst
  6. Burvīga jaciņai meitiņai būs! Mammucis ļoti čakli kopātamborējis! Jā - tamborēt ir tiešām forši!

    AtbildētDzēst
  7. nu makan daudz gan Tev padarīts :)
    Mana Princese arī nedodas neko mērīt - tik gatavu viņai vajagot :)))

    AtbildētDzēst
  8. Skaista jaciņa mazajai Princesei! Un tik ātri! :)))
    Aizkustinošas "astītes" meitiņai!

    AtbildētDzēst