svētdiena, 2011. gada 31. jūlijs

Vītolēni

Šogad mans vecākais dēls pieteicās nometnei "Vītolēni" Gaujienā.Vecāki atbalstīja it visā, līdz saņēmām informāciju par šī gada aktivitātēm, tad bija jāķeras pie tērpa darināšanas.Nometnē bērni spēlē dažādus mūzikas instrumentus( man dēls spēlē vijoli)veidojot orķestri un nometnes beigās sniedz koncertu.Nometne tā nosaukta par godu Jāzepam Vītolam, kuram Gaujienā bija atpūtas namiņš radošajai darbībai "Anniņas".Šogad Gaujienā notika 900 gadu jubilejas svinības, kurās tad arī piedalījās šīs nometnes dalībnieki.Manam bērnam bija jābūt tērptam viduslaiku galma muzikanta tērpā...Ai ai,cik tas nebija viegli, jo šūt es nemaz nemāku tik labi....(bet man palīdzēja Līga )
Šo smalko darinājumu es nevarēju nenofotogrāfēt "Anniņās"
Tā izskatījās visas humpalās sameklētās drēbes pirms Līga viņas pāršuva....
Lielais paldies viņai, jo bez viņas gādīgās palīdzības nebūtu iespējusi visu laikā....
Un tik daudz kā žābo uzadīt es paspēju....Visgrūtāk gāja ar bereti, jo nekur nebija gana laba atrdodama..Tamdēļ zaļa.Taču koptēls man patika!Arī pasākums divu dienu garumā ar visas ģimenes nakšņošanu teltī bija izdevies un pat lietus mums īpaši nepatraucēja!

4 komentāri:

  1. koptēls patiesi izcils
    Atcerējos, ka kādreiz arī es savam dēlēnam šuvu melna samta vestīti un bikšeles no savas samta kleitas - pateicīgs materiāls - viņš gan tad vēl maziņš bij, ka varēju viņu pucēt kā mazu princi :)))

    AtbildētDzēst
  2. :))ļoti jauks tērps muzikantam! Tiešām kā no sendienām! :)))
    Mēs šoreiz nobijāmies no lietus:D un neaizbraucām uz Gaujienas jubilejas pasākumu. Bet tā ir ļoti jauka vieta ar feiniem un darbīgiem cilvēkiem:))))

    AtbildētDzēst
  3. Foršs Sise Vijoļkāja bez vijoles! ;c)

    AtbildētDzēst
  4. Fantastisks darbu rezultāts un fantastiska bilde! Es pat teiktu - Vītols jaunībā. :)

    AtbildētDzēst