piektdiena, 2011. gada 4. marts

Kāmja paradumi...

Uh, atkal iekritu.Musturbodē bija atlaides...Un es nelaikā papētīju piedāvājumu.Taču mans lillā prieks šorīt man atkal liek sarosīties.Pāris dienas tamborēju vienu sedziņu dāvanai, bet mana Peciņa nu tik ļoti visur rāpjas un lien, ka tam laika neatliek...Sevišķi iedvesmo tas kolibri.Man no šīs dzijas jau ir viens vasaras džemperis, tagad plānoju būs vēl viens...
Te to var redzēt.Karstās dienās bija sevišķi labs.Tagad pamainījusies krāsu gamma manā tuvumā un nu lēnām no rozā pāreju uz lillā.
Vēl pāris kamoli dažādiem sīkiem projektiņiem, gan jau ar laiku redzēsiet.
Man plānu kā vienmēr vairāk kā spēju realizēt, bet gan jau arī es kādreiz (cerams ātrāk kā ap septiņdesmit) tikšu pie nedaudz vairāk brīva laika un tad.... Lai gan esmu pārliecinājusies, ka jo tā laika mazāk , jo vairāk var padarīt....

3 komentāri:

  1. tas tiešām ir tā - jo mazāk laika, jo vairāk padara :)))
    veiksmi projektiņos :)

    AtbildētDzēst
  2. Ai kā piekrītu-jo tā laika mazāk , jo vairāk var padarīt....
    Lai veicas darbiņos!!!
    Jā un man ļoti patīk vasaras džemperītis, izskatās ka lillā arī būs ļoti skaists :)

    AtbildētDzēst
  3. Feini kāmja krājumu papildinājumi! :)))
    Nav ko gaidīt laimīgos pensijas gadus - tad jau mēs būsim tik sagrabējušas un noskrējušās, ka spēsim vien acis blisināt. Labāk rokdarbnieciskus varoņdarbus veikt jau šodien! Turu īkšķīšus! ;)

    AtbildētDzēst