ceturtdiena, 2011. gada 24. februāris

Domās par pavasari...

Nu jau visi sākam atveseļoties.Grūts bija šis slimošanas laiks.Laikam arī mans lielais puika nojauta cik man smagi.Jo vakar pēc skolas par saviem grūti krātajiem santīmiem nopirka mammai tulpi un atnesa šo saulīti mājās cauri visai Rīgai.

Tuvojas Lieldienas, kad būs nepieciešami mazi ciemakukulīši, tad nu šorīt tā sagribēju pavasari, ka jau pirmo uzadīju.Uz to mani pamudināja putniņi, kas man šķiet čivina jau pavasarīgāk....Iekšā ielikšu krāsotu olu un varēsim dāvināt!

Šie zaķi mūsmājās Lieldienas sagaida uz palodzes jau vairākus gadus.Ideju noskatīju Vācijas veikala skatlogā, bet tās naudiņas , ko viņi maksāja ietaupīju mājās pārvesto ideju realizējot pati!

Šādus olu ietērpus darinu jau vairākus gadus tos izmantojot par dāvaniņām.Šie jau sen aizceļojuši, bet šogad taps jauni.Ideja no interneta dzīlēm, konkrētu adresi nemz vairs nezinu....Ceru, ka kādam manis savāktie olu dekori noderēs iedvesmai pavasara gaidās...
Un šis pasts tapa maniem bērniem slimojot, viņš savieno gultas viņu istabā.(Vecākā dēla izpildījums).Tagad viņš kalpo kā ļoti labs mudinājums mazajam trenējoties lasīt un rakstīt.Tik' žēl, ka tas notiek uz miega rēķina, lai vecāki nedzird sarunas.....

7 komentāri:

  1. Nu cik sirsnīgi un jauki saņemt no dēliņa puķīti! :)

    Un pasts ir vienkārši super! :D

    AtbildētDzēst
  2. Bērnu dāvinātie ziedi vienmēr spēj darīt brīnumus! :))) Krāsa tulpītei tik saulaina! :)))
    Zaķis - riktīgs Lieldienu zaķis. Tāds mīļš! :))) Man arī ko līdzīgu gribētos! :)))
    Bērnu izdomātais pasts - riktīgi foršā ideja! Ja Latvijas pasts vēl joprojām mani apbižos nenesot laikā žurnālus, tad griezīšos pie Taviem pastniekiem! :))))

    AtbildētDzēst
  3. Nu, zaķi forši, tur nav ko teikt, bet pasts!... Tur vispār nav ko teikt! :cD Nebiju pie jums tādu redzējusi, varbūt tāpēc, ka tas darbojas naktīs?... :cP

    AtbildētDzēst
  4. cik sirsnīgi un mīļi - vai tad nu asara nesaskrēja acī par to puķi? :D
    Man tie Tavi zači ļoti patīk - i adītais, i filca...
    Pasts ir izcils!!!

    AtbildētDzēst
  5. Paldies!Esmu jau ļoti aizkustināta par puķi, visulaiku domāju cik tas sirsnīgi...Esot takš pārdevējai pajautājis , kuras tās pavasara puķes, lai ierakstītos gadalaikā...Tik aizkustinoši!Pasts jau darbojas tik kopš slimošanas...

    AtbildētDzēst
  6. Tavi dēli aug par feiniem džentelmeņiem!
    Pasta gaisa tramvajs riktīgi labs!!! Manas meitenes reizēm sūta zīmītes no 1. gultas stāva uz otro.

    AtbildētDzēst