piektdiena, 2014. gada 7. februāris

Vieglākā ceļa meklējumos.

 Man jau ļoti sen nedeva mieru viena jauka tunika no Ravelry plašā klāsta, bet tā kā es angliski adīt nemāku, tad aprakstu neiegādājos, bet centos izdomāt pati kā varētu būt, tas noteikti bija ātrāk nekā tulkot vai mācīties adīt angliski.Un zinot sevi, gaidīt nevaru ne mirkli...Noteikti ir savādāk kā orģinālā, bet man patīk!Lai nav liela ārdīšana, sākumā tapa tunika meitiņai no tik ļoti feinās Paces dzijas.Šonedēļ tad arī tiku pie mani apmierinoša gala rezultāta.
 Taisot bildes - pavasarīgā smarža gaisā, dzeņa darbošanās, putnu treiļi un pārsteigums no gaisa...
 Šados brīžos vienmēr domāju, cik žēl, ka mans fotoaparāts pievelk tikkai mazu attālumu....Vienvārdsakot atrodi vāveri, kura izklaidēja mani šorīt ar savām brokastīm...

Man arī ir nopelnītas brokastis....Tagad jācenšās atrast iespēju un laiku, lai radītu sev ko tik pat valkājamu.Adoši radošu nedēļas nogali!

6 komentāri:

  1. Angliskā adīšana no kontinentālā atšķiras ar to, ka viņiem diegs vienmēr ir adatai priekšā, bet mums aizmugurē...

    Tunika forša... tādam profesionālam adītājam kā tev, no bildes vien var izkost kā uzadīt... tu esi apbrīnojami laba adītāja...

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies, līdz profesionālismam man vēl tālu, bet uz krievisko "ļubiteļ" varu parakstīties droši!Ko lai dara, ja tā lieta patīk!Bet tur jau tas piņķeris ar to anglisko adīšanu, ka nepietiek ar vispērējas valodas zināšanām, vajag vēl visas fīčas atkost....

      Dzēst
    2. Tu laikam runā par to, ka mēs rakstam simbolus, bet viņi burtos: ssk, k2tog.... ja???

      Dzēst
  2. es ar par vieglākiem ceļiem! kālab iet to grūtāko, ja rezultāts tik un tā labulabais!?!

    AtbildētDzēst
  3. Skaista tunika jaukās nokrāsās! :)
    Es arī labprāt vairs neizvēlos adīt pēc aprakstiem svešvalodās. Jo beigu beigās, adu pēc savās sajūtām un izpratnes. :)

    AtbildētDzēst