otrdiena, 2011. gada 12. jūlijs

Kolosāla pēcpusdienas nodarbe....

Te nu vakar iztrūkstošā bilde pa kreisi pirmo vēlu vakarā uztapināja lielais brālis māsai, kura esot apdalīta, tad skolotājas dāvana mazajam brālim un divas mazā brāļa darinātās sev un māsai.
Bet stāsts bija tāds - vakar pie manis atbrauca draudzenīte Gundega un apdāvināja jaunāko dēlu ar pašas darinātu roksprādzīti, tā kā viņa šo lietu māca darināt citiem, tad arī mani puikas ir sev izdīguši meistarklasi šajā jomā.Mums vēl pievienojās vēl pāris draugi un bija lustīga un ražīga pēcpusdiena....



Tāds lūk ir mana lielā dēla veikums, man nedzaudz sanāca par garu, toties labi izskatās.Paldies skolotājai un uzstājīgajiem skolniekiem....Jauka un mērķtiecīga diena!

6 komentāri:

  1. man ļoti ļoti patīk tā varavīksnes krāsas!!!

    AtbildētDzēst
  2. Kolosāli izskatās! vai Tu mums arī nesniegsi kādu meistarklasi? :)

    AtbildētDzēst
  3. Skolotājas atļauju saņēmu, tagad top bildes, ielikšu pamācību.Man tikkai te ar to bilžu likšanu ir joki, tās lielās bildes lien iekšā...

    AtbildētDzēst
  4. Man dikti liels prieks, ka pinķerēšanas bacilis piemeklējis arī Tavu māju. ;)
    Tā ir ļoti jauka nodarbe vasarai, kad plikās rokas iedegušas smukā vasaras brūnumā un tā vien prasās ko košu uzšņorēt.
    Vēlāk aizbraukšu pārbaudīt kas labs sanācis un nākamo līmeni samācīt. ;)

    AtbildētDzēst
  5. Skaistas rokassprādzes! Mīļas turklāt! :))))

    AtbildētDzēst